Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Λήμνος>>«Γονείς και παιδιά στον αθλητισμό μαζί - Η Λήμνος το δείχνει και το ζει» (photos)

Apothiki Workshops Banner2 750

«Γονείς και παιδιά στον αθλητισμό μαζί - Η Λήμνος το δείχνει και το ζει» (photos)
23.10.2023 | 13:49

«Γονείς και παιδιά στον αθλητισμό μαζί - Η Λήμνος το δείχνει και το ζει» (photos)

Συντάκτης:  Παναγιώτης Σκαπέτης
Κατηγορία: Λήμνος

Ανακοίνωση με αφορμή τη διοργάνωση που στέφθηκε με επιτυχία «Γονείς και παιδιά στον αθλητισμό μαζί» εξέδωσε το τμήμα στίβου της ΑΕΛ.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Με πολύ μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε η αθλητική - κοινωνική δράση του τμήματος Στίβου της Α.Ε.Λήμνου, με τη χρηματοδότηση της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στο πλαίσιο του προγράμματος «Αθλητικές δράσεις - εκδηλώσεις 2023'' και την υποστήριξη του Δήμου Λήμνου!!!

Με την συμμετοχή 190 γονιών & παιδιών, 30 εθελοντών, με την παρουσία του Έπαρχου Λήμνου κου Άγγελου Βλάττα, του Προέδρου του Ο.Ε.Π.Α. Δήμου Λήμνου κου Νίκου Μαρινάκη, της Διευθύντριας Περιφερειακής Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου κας Αικατερίνης Στρατάκη και πολλών θεατών, στάλθηκε ένα πολύ δυνατό μήνυμα :

Αθλητισμός - Υγεία - Οικογένεια!!!

Νίκη είναι η συμμετοχή!!!

Νίκη είναι η προσπάθεια!!!

Νίκη είναι ο τερματισμός!!!

Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την δυνατότητα να πάρουν μέρος σε αρκετά αγωνίσματα του στίβου σε παιγνιώδη μορφή με την ικανοποίηση και τη χαρά χαραγμένη στα πρόσωπα τους!!!

Η εκδήλωση έκλεισε με την απονομή μεταλλίων και αναμνηστικών διπλωμάτων σε όλους, με την απονομή ειδικών βραβεύσεων σε παράγοντες και στελέχη που διαχρονικά έχουν βοηθήσει στην ανάπτυξη του κλασικού αθλητισμού και του τμήματος στίβου της Α.Ε.Λήμνου και τέλος με κέρασμα σε μπουφέ!!!

Τα θερμά μας συγχαρητήρια σε γονείς και παιδιά!!!

Τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους εθελοντές και στα παιδιά του αγωνιστικού μας τμήματος!!!

Τα θερμά μας συγχαρητήρια στην προπονητική μας ομάδα και σε όλα τα στελέχη μας για την προετοιμασία και την επιτυχή ολοκλήρωση της εκδήλωσης!!!

Ευχαριστούμε την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου για την συνεργασία!!!

Ευχαριστούμε το Δήμο Λήμνου για την υποστήριξη!!!

Ευχαριστούμε την Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης Β. Αιγαίου για την συνεργασία!!!

Ευχαριστούμε τους γιατρούς κα Ερμιόνη Κιτρομυλίδη και κο Ευάγγελο Μαργαρίτη για την ιατρική υποστήριξη!!!

Ευχαριστούμε όλους εσάς που βρίσκεστε δίπλα μας και στηρίζετε τις προσπάθειές μας!!!

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε όλους!!!

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel