Η ανακοίνωση του ΜΕΣ "Άγιος Δημήτριος" αναφέρει:
Μέλη του ΜΕΣ "Άγιος Δημήτριος" με την παραδοσιακή φορεσιά της Μικρασίας βοήθησαν στην περιφορά της εικόνας του Αγίου Δημητρίου, το στολισμό της οποίας επιμελήθηκε επίσης ο σύλλογος.
Αμέσως μετά τον Μέγα Αρχιερατικό Εσπερινό, στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου κ. Ιερόθεος, προσφέρθηκε ως κέρασμα στους πιστούς, το παραδοσιακό γλυκό κατιμέρι.
Και του χρόνου το πανηγύρι μας!
Χρόνια Πολλά στο Δημήτρη, στη Δήμητρα αλλά και στους απανταχού Αγιοδημητριάτες.
View the embedded image gallery online at:
https://www.limnosfm100.gr/limnos/item/68809-limnos-o-agios-dimitrios-timise-ton-polioyxo-tou.html#sigProId9a5c985baa
https://www.limnosfm100.gr/limnos/item/68809-limnos-o-agios-dimitrios-timise-ton-polioyxo-tou.html#sigProId9a5c985baa





























