«Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες μας για την εξαιρετική τους εμφάνιση στην παρέλαση", απευθύνει με ανακοίνωσή της, η διευθύντρια του σχολείου, Μαρία Παπαπαναγιώτου, «αλλά και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας κ. Κουτσόγιωτα Απόστολο για τον ιδιαίτερα συγκινητικό και επιστημονικά τεκμηριωμένο λόγο του για την επέτειο της Απελευθέρωσης, κ. Βασίλειο Λασκαρελια για την άριστη προετοιμασία των τμημάτων παρέλασης και κ. Λιζέτα Ταραμάνη που παρήλασε με τη Λημνία φορεσιά με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μούδρου 'Παυλος Κουντουριώτης' και συνοδεύοντας τους ουλαμούς του σχολείου μας τιμώντας τη Λήμνο και την ιστορία της».





























