Με ανακοίνωση του ο Δήμος Λήμνου ενημερώνει τους κατοίκους, καταστηματάρχες και επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής του οικισμού του Μούδρου ότι, λόγω βλάβης του συστήματος της ΔΕΔΔΗΕ, η οποία δεν επιτρέπει την ηλεκτροδότηση και άρα τη λειτουργία δύο γεωτρήσεων, τα αποθέματα νερού για την υδροδότηση της εν λόγω περιοχής είναι εξαιρετικά χαμηλά.





























