Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Υγεία>>Άσκηση στο Νερό -Θάλασσα | Η Κολύμβηση είναι από τις Καλύτερες Ισοτονικές ασκήσεις

the roots web banners 06

Άσκηση στο Νερό -Θάλασσα | Η Κολύμβηση είναι από τις Καλύτερες Ισοτονικές ασκήσεις
19.09.2023 | 14:39

Άσκηση στο Νερό -Θάλασσα | Η Κολύμβηση είναι από τις Καλύτερες Ισοτονικές ασκήσεις

Συντάκτης:  FM 100 Newsroom
Κατηγορία: Υγεία

Γράφει Θεόδωρος. Μπαβεας

Το κολύμπι ανήκει στη κατηγορία της Ισοτονικής άσκησης και επομένως έχουμε ατομικά και ομαδικά αθλήματα, στην άσκηση στο νερό, είναι δε ανταγωνιστικά και ψυχαγωγικά αθλήματα.

Είναι γνωστό ότι η άσκηση μέσα στο νερό( θάλασσα – πισίνα ) απευθύνεται σε όλους είναι πιο ελκυστική ακόμη και σε εαυτούς οι οποίοι είναι τελείως αδιάφοροι στο να ασκηθούν για λίγο Το νερό είναι το πολυτιμότερο στοιχείο για την ζωή, δεν αποτελεί μόνο το 70% του ανθρώπινου σώματος, είναι ακόμη απαραίτητο για όλες τις βιολογικές λειτουργίες του οργανισμού ενώ είναι βασικό στοιχείο και μέσο για την ατομική μας καθαριότητα

Τέλος η θάλασσα και το νερό στην πισίνα είναι μέσο ψυχαγωγίας χαλάρωσης και θεραπείας. Η άσκηση μέσα στο νερό απευθύνεται ακόμη και σε ειδικές ομάδες ατόμων όπως είναι τα άτομα με καρδιοαγγειακές παθήσεις ενώ αποτελεί εναλλακτική μορφή άθλησης σε ασθενής με οστεοαρθρίτιδα πόνους στη μέση με παχυσαρκία κ. α Κάθε άσκηση γενικά τόσο στο έδαφος όσο και στο νερό χρειάζεται προγραμματισμό με κριτήρια δομημένα με βάσει το ιστορικό του ατόμου η του αρρώστου Επομένως είναι φυσικό και φυσιολογικό κάθε άνθρωπος να χαίρεται το καλοκαίρι στη θάλασσα και τις πανέμορφες ακρογιαλιές της στεριανής και νησιωτικής Ελλάδας, αφού πρώτα θα έχει συμβουλευτεί το προσωπικό του γιατρό όχι μόνο όταν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά γενικότερα στα πλαίσια μιας προληπτικής εξέτασης που κρίνεται επιβεβλημένη για το κάθε άτομο. Τέλος. θα. πρέπει να μην απομακρυνόμαστε. πολύ από τη Παραλία Το. ψυχαγωγικό. κολύμπι γίνεται. σε. ορισμένο. βάθος. και κατά μήκος της. παραλίας. …

Πιστεύω ότι η άσκηση στο νερό ότι έχει ορισμένα πλεονεκτήματα γιατί δεν έχουμε τις παρενέργειες τις οποίες έχουμε με την άσκηση στο έδαφος, όπως πόνους, ίδρωμα έξαψη και αίσθημα κόπωσης . Αντίθετα μετά την άσκηση στο νερό αισθάνεσαι ηρεμία χαλαρός ανανεωμένος γεμάτος ενέργεια , και ηρεμία.

Η άσκηση μέσα στην θάλασσα δεν είναι ελεγχόμενη από τους άλλους δεν σε βλέπουν τι κανείς και νιώθεις περισσότερο αυτοπεποίθηση και δεν έχεις το αίσθημα της αποτυχίας και της απόρριψης

Ακόμη η άσκηση στο νερό πλεονεκτεί διότι υπάρχει η άνωση επομένως όταν βυθίζεται το σώμα είναι κατά 90%πιο ελαφρύ έχουμε χαλάρωση στις αρθρώσεις και κάθε σωματική δραστηριότητα γίνεται χωρίς επιβάρυνση και σωματική προσπάθεια .Το κολύμπι είναι προσιτό σε όλους μικρούς και μεγάλους και διακρίνεται σε ψυχαγωγικό και αγωνιστικό ενώ χρειάζεται ειδική προετοιμασία στην κατηγόρια εκείνη εις την οποία ανήκει και ο πρωταθλητισμός . Αθλητές διαφόρων αποστάσεων καταδύσεις Πόλο

Τέλος το νερό προσφέρετε για άσκηση για όλα τα άτομα τα οποία ουδέποτε έχουν ασκηθεί και λόγω της ηλικίας διάφορες αλλαγές του στο σώμα τους δεν τους βοηθούνε να κάνουν άσκηση ενώ τα άτομα μεγάλης ηλικίας μπορούν να κινηθούν χωρίς φόβο τραυματισμών των μυών και των αρθρώσεων μέσα στο νερό

Μελέτες της αθλητιατρικής αναφέρονται στα οφέλη μετά από επιστημονικά ελεγχόμενη άσκηση που γίνεται μέσα στο νερό. Μετά από το προληπτικό ιατρικό έλεγχο πριν την έναρξη της ασκήσεως τα οφέλη από την καθημερινή άσκηση στο νερό είναι τα παρακάτω — Βελτιώνεται η σωματική μας κατασκευή -Έχει αγχολυτική επίδραση στον οργανισμό μας και βελτιώνεται η ψυχική μας διάθεση -Δημιουργεί ενεργητικότητα , ζωντάνια και προκαλεί ηρεμία -Έχουμε καλύτερο ύπνο Προκαλεί μικρή απώλεια του σωματικού βάρους - Έχουμε μεγαλύτερη αντοχή στις ασθένειες και τους τραυματισμούς- επίσης βελτίωση της λειτουργίας του καρδιαγγειακού συστήματος , όπως αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος -μείωση του καρδιακού ρυθμού και της πίεσης Παρατηρούμε ότι μειώνει τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα Αυξάνει το μέγεθος των αρτηριών Δυστυχώς όμως η γεμάτη άγχος διαβίωση των ανθρώπων δύσκολα μπορεί να   καταπολεμήσει το άγχος με την δύναμη της θέλησης και γιαυτο χρειάζεται ενημέρωση πρόληψη προγραμματισμό .

Επομένως χρειάζεται θέληση επιμονή ενδιαφέρον προγραμματισμός και πρέπει να γνωρίζουμε ότι η άσκηση δεν είναι μόνο για ορισμένους και οι δικαιολογίες που ακούμε συνήθως είναι ηθελημένη άρνηση ότι δηλ. κουράζομαι, δεν προλαβαίνω έχω πολύ δουλειά , δεν είμαι αθλητικός τύπος , είμαι μεγάλος σε ηλικία Η άσκηση κατέχει μια. από τις πρωτεύουσες. θέσεις μέσα στα πλαίσια της ατομικής μας Υγιεινής για. κάθε άτομο. για. κάθε ηλικία η οποία είναι ένα σύνολο γνώσεων και ενεργειών τις οποίες πρέπει να γνωρίζουμε και να εφαρμόζουμε όπως η σωστή διατροφή όχι καταχρήσεις τα ποτά λιγότερο. άγχος

Ας πάρουμε όλοι από την άσκηση τα οφέλη χωρίς ιδιαίτερο κόπο μόνο με την θέληση και την μικρή η μεγάλη σωματική προσπάθεια χαρίζοντας στον ίδιο μας τον εαυτό ευεξία , υγεία και καλή ποιότητα ζωής αλλά ενώ δεν θέλουν να καταλάβουν τις σοβαρές επιπτώσεις από την καθιστική ζωή Τέλος πρέπει να κάνουμε αυτοκριτική αυτοπροστασία για. τον ίδιο. μας. τον εαυτό

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το

stenos400x400

Digilust banner

 

youtube channel