Η εκδήλωση έλαβε χώρα στις Ιστορικές Αποθήκες Τελωνείου Αλεξανδρούπολης όπου βραβεύτηκαν παραγωγικές μονάδες του νησιού μας.
Στην κατηγορία βραβεία παραγωγής οίνου έλαβαν διάκριση τέσσερα οινοποιεία της Λήμνου ανάμεσα τους και το οινοποιείο Χατζηγεωργίου με έμφαση στην παραγωγή των αφρωδων οίνων του.
Πρόκειται για μια βράβευση εθνικής σημασίας, μεγάλης προβολής και εμβέλειας, παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίας Σακελλαροπούλου.
Διακεκριμένοι Σεφ δημιούργησαν κεράσματα με τα προϊόντα των βραβευμένων παραγωγών .
Το βραβείο παρέλαβε η κυρία Χατζηγεωργίου Πωλίνα, «σε μία εξαιρετικά τιμητική εκδήλωση που μας κάνει υπερήφανους για την ποιότητα των προϊόντων μας», αναφέρει σε ανακοίνωση το Οινοποιείο Χατζηγεωργίου.





























