Οι μαθητές συνεχίζουν την κατάληψη, καθώς δεν υπάρχει ενδιαφέρον από καθηγητές να τους συνοδεύσει στην 7ημερη εκδρομή της Γ’ τάξης, με αποτέλεσμα αυτή να μην πραγματοποιείται.
Σήμερα αναμένεται να γίνει ψηφοφορία μεταξύ των μαθητών για το αν η κατάληψη θα συνεχιστεί ή όχι και επίσης, όπως πληροφορούμαστε, στις 5 το απόγευμα έχει ζητηθεί από το σύλλογο διδασκόντων συνάντηση με τους γονείς των μαθητών που κάνουν την κατάληψη, προκειμένου να συζητηθεί το θέμα που έχει προκύψει.





























