Το Hiking Lemnos σε νέες, χειμερινές περιπέτειες.
Από τα πρώτα πλάνα η διαφορά αισθητή. Το τοπίο πια χειμερινό, ο ουρανός γκρίζος και φορτωμένος. Πεδίο εξερεύνησης αυτή τη φορά ο Άγιος Ερμόλαος Ατσικής. Τα πλάνα από τη γη της Λήμνου, εντυπωσιακά και η μουσική επένδυση τα ντύνει ταιριαστά και ταξιδιάρικα.
Το εξωκκλήσι του Αγίου Ερμολάου, το γραφικό λιμανάκι, η παραλία του Αγιαρμόλα, ένας κάδος απορριμμάτων σε ακατάλληλο μάλλον σημείο, τα πλάνα θαμπώνουν σκηνοθετικά και γίνονται πάλι ευκρινή αυξάνοντας την θελκτικότατα της εικόνας, η παραλία του Αγίου Παύλου και μετά στάση.
Η επόμενη εικόνα θα μπορούσε να αποτελεί καρέ διαφήμισης στιγμιαίου καφέ, αλλά όχι. Το χέρι έχει μπει στο κατάλληλο σημείο και η αλήθεια είναι πως είναι μαγικό να απολαμβάνεις τέτοια φύση με έναν ζεστό καφέ στο χέρι. Πρέπει να ήταν ο καλύτερος καφές που έχουν γευτεί τελευταία ο Γιώργος και η Ζαφειρούλα. Και στα δεξιά τους, αστραπές να σκίζουν τον γκρίζο ουρανό…
Όλα προμήνυαν τη βροχή που ήρθε λίγα λεπτά αργότερα, αλλά τα πλάνα ακόμη και μέσα από το αμάξι, εξακολουθούν να είναι εντυπωσιακά. Το χαλάζι πάντως που συνάντησε η ομάδα στην επιστροφή, ήταν απροσδόκητο αλλά καλοδεχούμενο και κυρίως ήταν το ιδανικό κλείσιμο της πρώτης χειμερινής εξόρμησης του Hiking Lemnos.
Ελπίζουμε να το απολαύσετε όσο κι εμείς.





























