Η ανακοίνωση αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εστίασης και Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Λήμνου, με αφορμή την παναιγαιακή κινητοποίηση για την ΥΓΕΙΑ σε όλα τα νησιά ,απευθύνει κάλεσμα στα μέλη του να παραβρεθούν μαζικά στην συγκέντρωση την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023, στις 13.00μ.μ στο νοσοκομείο Λήμνου.
«ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ-ΤΑΒΕΡΝΩΝ-ΨΑΡΟΤΑΒΕΡΝΩΝ-
ΠΙΤΣΑΡΙΩΝ-ΜΠΑΡ-ΚΑΦΕΤΕΡΙΩΝ-ΚΑΦΕΝΕΙΩΝ
ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΛΗΜΝΟΥ»
“Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ”





























