Τον Πανηγυρικό λόγο εκφώνησε ο δάσκαλος του δημοτικού σχολείου Αγίου Ευστρατίου κύριος Γιόσμου Σωτήριος.
Ακολούθησε επιμνημόσυνη δέηση στο χώρο του ΜνημείουΠεσόντωνΑγιοστρατιτώνκαικατάθεση στεφάνων από τις Αρχές του τόπου, από τους εκπροσώπους των φορέων και τα σχολεία Αγίου Ευστρατίου.
Οι εορταστικές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με τη μαθητική παρέλαση των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.






















































