Τον κ. Παππά συνόδευσε ο βουλευτής της ΝΔ στο νομό κ. Αθανασίου ο οποίος στη δήλωση του ένεκα της ημέρας, δεν παρέλειψε να συγχαρεί τους νεοεκλεγέντες δήμαρχους Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου καθώς και το νέο Έπαρχο.
Ο Δήμαρχος Λήμνου ευχήθηκε μεταξύ των άλλων «Ειρήνη», αφού μαίνεται ο πόλεμος μεταξύ Ουκρανίας και Ρωσίας, αλλά και οι επιθέσεις μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστίνης.
Ακούστε τις δηλώσεις στο βίντεο που ακολουθεί





























