Ο Νίκος Αναγνωστόπουλος είναι ένα απ αυτά τα νέα παιδιά! Είναι η δεύτερη φορά που ασχολείται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υποψήφιος αυτή τη φορά με τον Δημήτρη Μαρινάκη και τον συνδυασμό «η Λήμνος μας».
Το ραντεβού μας ήταν τηλεφωνικό, η γραμμή δεν ήταν αρωγός ωστόσο ο Νίκος Αναγνωστόπουλος ακούγεται καθαρά να λέει: Από όποια θέση, μπορώ και θέλω να βοηθήσω τον τόπο μου».





























