Ο κ. Τουλαδέλης, μίλησε με θερμά λόγια για την παρουσία της Ε. Γεώργα στα κοινά πράγματα της Λήμνου, ενώ αντίθετα στηλίτευσε την απουσία της νυν δημοτικής αρχής από τη ΒΑ Λήμνο.
«Δεν έχει γίνει τίποτα στην περιοχή. Ό,τι έργο έγινε έγινε με τις μελέτες που είχε αφήσει ο Χατζηδιαμαντής», είπε σε κάποιο σημείο της συζήτησης ο κ. Τουλαδέλης, ενώ σχολιάζοντας την προσπάθεια να μεταβεί ο κ. Μαρινάκης από τον Δήμο Λήμνου στην Περιφέρεια Β. Αιγαίου είπε χαρακτηριστικά «έγινε και ο κ. Δημάρης από Δήμαρχος κλητήρας».





























