Η έκθεση, η οποία ολοκληρώθηκε εχθές, τράβηξε έντονα το ενδιαφέρον των κατοίκων της Μύρινας, αφού ο καθένας στις φωτογραφίες του Jon Kennerley είδε συγγενικά του πρόσωπα, δικούς του ανθρώπους κάποιοι σπο τους οποίους δεν είναι πια εν ζωή, ή το σπίτι του όπως ήταν πριν απο σαράντα χρόνια.
Τα έσοδα από την πώληση φωτογραφιών θα διατεθούν στο γηροκομείο της Λήμνου όπως ζήτησε ο ίδιος ο καλλιτέχνης.
Τελευταία μέρα της έκθεσης, εχθές (28/9) ο jon Kennerley μίλησε στην κάμερα του Fm 100, για όσα τον συνδέουν με τη Λήμνο.
Κάμερα / επεξεργασία βίντεο: Παναγιώτης Σκαπέτης
Μετάφραση: Ελευθερία Κωνσταντάρα





























