Το δεύτερο εκλογικό της κέντρο εγκαινιάζει το Σάββατο η παράταξη «Η Λήμνος μας» με επικεφαλής το Δήμαρχο Λήμνου και ξανά υποψήφιο, Δημήτρη Μαρινάκη.