
Προχωρώντας προς το τέλος του καλοκαιριού, η σκέψη όλων μας είναι στη νέα αθλητική χρονιά. Σιγά σιγά, οι προπονητές και οι αθλητές μας ανυπομονούν για το καινούργιο ξεκίνημα και την πρώτη συνάντηση-επαφή στο γήπεδο.
Οι εγγραφές ξεκίνησαν!
Σύντομα τμήματα Ενηλίκων, πολλές νέες δραστηριότητες μεταξύ των οποίων ημέρες μπάσκετ!
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη στο γήπεδο του Α.Ο. Ηφαιστία Κοντοπουλίου Λήμνου !





























