Μετά την αγορά απινιδωτή, φέτος ο σύλλογος έχει σκοπό, να προχωρήσει στον καλλωπισμό των παραλιών του Αγίου Ερμολάου και του Αγίου Παύλου (ομπρέλες κ.λ.π) και σε επισκευές στο κτίριο του Συλλόγου.

Η σχετική ανάρτηση αναφέρει:
Τι να γράψει κανείς για αυτη την εκδήλωση!!!!
..για το κόσμο...
για τους μουσικους μας, τo βαλάντη με την υπέροχη ομάδα του!
για την άψογη συνεργασία των Μελών του συλλόγου και μη!
για τους επαγγελματίες του χωρίου μας που τους τρέχαμε 4 το πρωι για σακούλες σκουπιδιών!
για τα παιδιά του Δήμου που πρωι. πρωι πήγανε να καθαρίσουν και μας ευχαρίστησαν που τους κάναμε την δουλεία τους πιο ευκολη καθαρίζοντας το χώρο,
για την νεολαία που στάθηκε δίπλα μας και βοηθούσε και εμεινε μεχρι το τέλος και βοηθησε και στο μάζεμα,...
για ολα τα μπράβο που δεχτήκαμε, δεχόμαστε και θα δεχτούμε...
Να το πουμε αλλη μια φορά οτι τα έσοδα της εκδηλωσης θα πάνε για το καλοπισμό της παραλιας του Αγιου Ερομαλου και του Αγίου παυλου (ομπρέλες κ.λ.π) και για επισκευες στο κτηριο του Συλλόγου μας.
Σας ευχαριστουμε ΟΛΟΥΣ!!!!!!
Ο πρόεδρος και το Δ.Σ.






























