Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Λήμνος>>Οι εργαζόμενοι του Δήμου Λήμνου κόβουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους

Apothiki Workshops Banner2 750

Οι εργαζόμενοι του Δήμου Λήμνου κόβουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους
02.02.2017 | 18:37

Οι εργαζόμενοι του Δήμου Λήμνου κόβουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους

Συντάκτρια:  Βιργινία Καρβέλλη
Κατηγορία: Λήμνος

Εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι του Δήμου Λήμνου.

Στη σχετική ανακοίνωση του Δήμου αναφέρεται:

Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου και ώρα 12:00 μ.μ., στην αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου (Παπουτσίδειο, 1ος Όροφος) πρόκειται να πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του Δήμου Λήμνου.

 

 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel