«Έχει μεγάλη αξία για τον τόπο μας οι μαθητές μας να παράγουν πολιτισμό και να μεταφέρουν μέσα από αυτόν ανθρωπιστικά μηνύματα. Συγχαρητήρια σε μαθητές, καθηγητές και γονείς για την υψηλής ποιότητας ταινία και για την ιδιαίτερη ευαισθησία με την οποία αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της εποχής μας», αναφέρει ο κ. Μαρινάκης.




























