Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Λήμνος>>Ο Δήμαρχος Λήμνου συγχαίρει την Κινηματογραφική Λέσχη ΕΠΑΛ Μύρινας

Apothiki Workshops Banner2 750

Ο Δήμαρχος Λήμνου συγχαίρει την Κινηματογραφική Λέσχη ΕΠΑΛ Μύρινας
30.06.2016 | 18:11

Ο Δήμαρχος Λήμνου συγχαίρει την Κινηματογραφική Λέσχη ΕΠΑΛ Μύρινας

Συντάκτρια:  Βιργινία Καρβέλλη
Κατηγορία: Λήμνος

Ο Δήμαρχος Λήμνου κ. Δημήτρης Μαρινάκης συγχαίρει θερμά την Κινηματογραφική Λέσχη του ΕΠΑΛ Μύρινας και όλους τους συντελεστές της ταινίας «Εάν αυτό είναι άνθρωπος», η οποία κατάφερε να λάβει επτά βραβεία στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Βορείου Αιγαίου Cineμάθεια.

«Έχει μεγάλη αξία για τον τόπο μας οι μαθητές μας να παράγουν πολιτισμό και να μεταφέρουν μέσα από αυτόν ανθρωπιστικά μηνύματα. Συγχαρητήρια σε μαθητές, καθηγητές και γονείς για την υψηλής ποιότητας ταινία και για την ιδιαίτερη ευαισθησία με την οποία αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της εποχής μας», αναφέρει ο κ. Μαρινάκης. 

 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel