Για τα Ιωάννινα αναχώρησε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 η ομάδα ανάπτυξης του Ναυτικού Ομίλου Λήμνου (Ν.Ο.Λ.), προκειμένου να λάβει μέρος στην Α΄ Φάση της Πανελλήνιας Συνάντησης Ανάπτυξης Κωπηλασίας Παίδων - Κορασίδων.
Στο Δημαρχείο της Λήμνου βρέθηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί από το σχολείο Upper Secondary School of Economics του Ράντομ της Πολωνίας, τους οποίους υποδέχθηκε επίσημα η Δήμαρχος, κ. Ελεονώρα Γεώργα. Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος εκπαιδευτικής κινητικότητας Erasmus+, το οποίο πραγματοποιείται σε στενή συνεργασία με το ΕΠΑΛ Μύρινας.
Έντονη αγανάκτηση επικρατεί σε μερίδα κατοίκων της περιοχής του Ανδρωνίου στη Μύρινα, καθώς όπως αναφέρουν, έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με μια απαράδεκτη κατάσταση όσον αφορά την καθαριότητα και τη δημόσια υγεία.
Τριάντα τρία (33) στελέχη επικοινωνίας από οργανώσεις-εταίρους της BirdLife International σε 22 ευρωπαϊκές χώρες βρέθηκαν στη Λήμνο από τις 18 έως τις 22 Μαΐου 2026, στο πλαίσιο της ετήσιας συνάντησης της Ομάδας Εργασίας για την Επικοινωνία και την Ενεργοποίηση του Κοινού (Communication and Mobilisation Working Group) της BirdLife. Τη διοργάνωση φιλοξένησε η Ελληνική ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗ Εταιρεία, εταίρος της BirdLife στην Ελλάδα, φέρνοντας στο νησί επαγγελματίες της επικοινωνίας που εργάζονται για την προστασία και αποκατάσταση της φύσης σε όλη την Ευρώπη.
Σε εξέλιξη βρίσκονται από σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, οι εργασίες για την επέκταση του δικτύου αποχέτευσης στην περιοχή Ανδρώνι της Μύρινας. Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από τον Δήμο Λήμνου, οι παρεμβάσεις επί της οδού Αγίου Παντελεήμονος θα συνεχιστούν και κατά τις επόμενες ημέρες.
Με απόλυτη επιτυχία και παρουσία πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση αποφοίτησης των μαθητών της Γ' τάξης του Γυμνασίου Μούδρου «Αργύριος Μοσχίδης». Η λαμπρή τελετή, η οποία χαρακτηρίστηκε από έντονες στιγμές χαράς και συγκίνησης, περιελάμβανε παρουσιάσεις ευρωπαϊκών προγραμμάτων, προβολές αναμνηστικών βίντεο, καθώς και ένα πλούσιο μουσικό πρόγραμμα από τη χορωδία του σχολείου και τους εκπαιδευτικούς.
Στην έναρξη της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για εγγραφές και επανεγγραφές στο Κοινωνικό Παντοπωλείο προχωρά ο Δήμος Λήμνου. Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να καταθέτουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά από την Τρίτη 23 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 31 Ιουλίου 2026, προκειμένου να ενταχθούν στους δικαιούχους της δομής για το τρέχον έτος.
Έντονη είναι η αντίδραση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης» αναφορικά με την απόφαση της 95ης Γενικής Συνέλευσης της ΔΟΕ να μην αναγνωρίσει τους εκλεγμένους αντιπροσώπους του νησιού. Σε σχετική ανακοίνωση-καταγγελία που εξέδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου, γίνεται λόγος για μια «ενορχηστρωμένη, συκοφαντική επίθεση» περί δήθεν νοθείας.
Μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2026 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν τις αιτήσεις του για ένταξη στο πρόγραμμα «Ενίσχυση επιχειρηματικότητας με έμφαση στον τουρισμό και την δεύτερη μεταποίηση αγροτικών προϊόντων» στο πλαίσιο της Στρατηγικής ΒΑΑ Χίου, Μυτιλήνης και ΟΧΕ Μικρών νησιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, μέσω του προγράμματος «Βόρειο Αιγαίο» 2021- 2027.
Το χθεσινό περιστατικό στον Ρωμαίικο Γιαλό, εκεί όπου δημοτική ομπρέλα έσπασε και κατέρρευσε λίγα μόλις μέτρα από μικρά παιδιά, φαίνεται πως άνοιξε έναν κύκλο παραπόνων από πολίτες για την κατάσταση αντίστοιχων κατασκευών και σε άλλες παραλίες της Λήμνου.
Φιλοξενία ιστοσελίδας Operon