Στην επιστολή, ο κ. Βαρβιτσιώτης συγχαίρει τον κ. Μητσοτάκη για την εκλογή του, αναφέροντας ότι με την απόφασή του να παραιτηθεί θέλει να τον «διευκολύνει στις αποφάσεις» που θα κληθεί να λάβει για την παράταξη.
«Στην ελπιδοφόρα πορεία που ξεκινάει, θα σταθώ συμπαραστάτης και αρωγός με όλες μου τις δυνάμεις», καταλήγει ο κ. Βαρβιτσιώτης.
Πηγή: skai.gr




























