«Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος συνεχάρη τον Πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση που "ξαναέφτιαξε τη Βουλή όπως την ξέρανε". Αναμένονται και συγχαρητήρια Σαμαρά-Βενιζέλου σε Τσίπρα» έγραψε η κ. Κωνσταντοπούλου, που στη συνέχεια ισχυρίστηκε ότι «ο λαός θα φροντίσει "αυτά που ξέρανε να τα ξεχάσουν"».
Μάλιστα, δήλωσε ότι είναι τιμή της που η ΙΣΤ' βουλευτική περίοδος δεν θύμιζε σε τίποτα τη «Βουλή που ξέρανε». «Λαός, κοινωνία, νεολαία δεν θέλουν τη "Βουλή που ξέρατε", του "ναι σε όλα", των ντροπολογιών, των εξυπηρετήσεων, της αδιαφάνειας» έγραψε η τέως πρόεδρος της Βουλής.




























