Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Κρήτη: Στο νοσοκομείο με δηλητηρίαση 22 μαθητές

Apothiki Workshops Banner2 750

Κρήτη: Στο νοσοκομείο με δηλητηρίαση 22 μαθητές
16.03.2015 | 08:52

Κρήτη: Στο νοσοκομείο με δηλητηρίαση 22 μαθητές

Συντάκτης:  Παναγιώτης Σκαπέτης
Κατηγορία: Ελλάδα

Συναγερμός σήμανε αργά χθες τη νύχτα στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου για την αντιμετώπιση μαζικών κρουσμάτων τροφικής δηλητηρίασης μαθητών λυκείου από το Αμύνταιο της Φλώρινας.

Οι μαθητές βρίσκονται στην Κρήτη στο πλαίσιο πολυήμερης εκδρομής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τους 59 συνολικά μαθητές που συμμετέχουν στην εκδρομή, 22 διακομίστηκαν στο Βενιζέλειο με έντονα συμπτώματα γαστρεντερίτιδας. Γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό κατέβαλαν υπεράνθρωπες προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα περιστατικά, ενώ στο Βενιζέλειο έσπευσε και ο Διοικητής, Νίκος Χαριτάκης.

 

Πηγή: ethnos.gr

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel