Με αιχμηρό τρόπο σχολίασε ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος τη διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, απόφαση την οποία ανακοίνωσε μερικές ώρες νωρίτερα ο πρόεδρος του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης.
Στη διαγραφή από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου προχώρησε ο Νίκος Ανδρουλάκης, όπως γνωστοποίησε με επιστολή του στον πρόεδρο της Βουλής.
Φιλοξενία ιστοσελίδας Operon